7. heinäkuuta 2015

SITRUUNA-LIME-SALMIAKKIRAITAKAKKU



Mun oli aivan pakko kokeilla tälllaista raitakakkua Kinuskikissan sivuilta. Kakku on ollut tosi kova hitti Kinuskikissan sivuilla. :) Itelläkin sattui kaapissa olemaan tuota salmiakkimiksiä, niin pakkohan sitä oli reseptiä kokeilla. 

Tosin mun pitää heti alkuun todeta, että tämä kakku ei ollut yhtään mun makuun. Harvoin on näin! :( Mutta jotenkin en yhtään tykännyt kakun mausta ja rakennekin oli jotain aivan kauheaa. Kakku oli kuin iso hyytelökasa, joka hytkyi puolelta toiselle. :D Makuun ja rakenteeseen vaikuttaa tietty mitä raaka-aineita kakkuun käyttää, onko millaista jugurttia/rahkaa jne. 

Nyt olen niin laiska, etten viitsi edes kirjoittaa koko reseptiä tänne, kun olin niin pettynyt kakkuun. :/ Sen verran voin kertoa, että käytin Valion sitruuna-limejugurttia ja Arlan vaniljajugurttia. Ehkä joillain toisilla aineksilla kakusta olisi saanut paremman makuisen. :)

Kuvia laitan kuitenkin tekeleestä, sillä mielestäni nuo raidat onnistuivat kivasti. :)


Aina ei voi onnistua! Maiston kakusta yhden palan ja loput päätyikin roskiin. :D


Jos jotain positiivista kakusta etsii, niin suo raidat näyttävät ainakin kivoilta. :)


Ensi kerralla täytyy tehä raitakakku toisenlaisilla aineksilla. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä viesti Herkkukatille